حمل و نقل شهری

حمل و نقل شهری یک فعالیتی است که نیاز به کنترل و مدیریت دارد. مجموعۀ واحد گشت نیز به منظور توسعه و بهبود وضعیت سیستم حمل و نقل شهری توانسته گامی مؤثر بردارد و امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای سازمان ها و اشخاص حقیقی فراهم نموده اند. همانطور که می دانید اتوبوس از جمله وسایل نقلیه ای است که در سطح شهر می تواند شرایط مناسبی برای تردد گروهی تعداد نفرات زیاد  را مهیا سازد. بدین وسیله ارگان ها، شرکت ها، کارخانجات، مدارس، مجموعه های فرهنگی، برگزار کنندگان همایش ها، مراکز برگزار کنندۀ تورهای گردشگری و زیارتی به سهولت می توانند از طریق  واحد گشت، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نموده و به نوعی از بار ترافیک شهری بکاهند. راه اندازی مراکز واحد دربستی واحد گشت از قدمت بالایی برخوردار است چون صنعت حمل و نقل شهری به سرمایه گذاری هایی که در این حوزه صورت می گیرد وابستگی دارد.

کنترل حمل و نقل شهری از طریق  واحد گشت

مجموعۀ واحد گشت با تأمین ناوگان اتوبوس دربستی لوکس و معمولی تلاش نموده وسایل نقلیۀ بین شهری و خارج شهری مناسبی را جهت سرویس دهی به مشتریان گرامی فراهم آورد. علاوه بر آنکه بهره مندی از تخصص رانندگان مجرب و کادر اداری متعهد و منظم همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات سرویس دربستی به همشهریان گرامی در تهران می باشند. اجاره اتوبوس دربستی مهمترین خدمتی است که توسط این مجموعه و دیگر مراکز واحد گشت به سازمان ها و افراد عادی و حقوقی جهت ترددهای دسته جمعی ارائه داده می شود. بدین وسیله افراد با بهره گیری از امکانات واحد دربستی واحد گشت می توانند از بار و حجم ترافیک شهری بکاهند، ضمن آنکه راحت تر می توانند در کنار جمعی از افراد آشنا، در مراسم و یا سفر شرکت داشته باشند.

اتوبوس بین شهری  که گزینۀ مناسبی برای ناوگان حمل و نقل شهری محسوب شود. در همین راستا مراکز واحد گشت تلاش می کنند متناسب با نیاز مشتریان بتوانند اتوبوس هایی با کیفیت عالی به صورت سوپر کلاسیک تک صندلی، جفت صندلی و یا اتوبوس های شهری را فراهم آورند. البته مدل اتوبوس ها متناسب با مجموعه های مختلف واحد گشت، تفاوت داشته باشند. در نتیجه جهت رزرو اتوبوس دربستی، پیشنهاد می کنیم به صورت تلفنی با کارشناسان مجموعۀ واحد گشت تماس حاصل فرمائید و پس از مشاوره، متناسب با ظرفیت نفراد و نوع خدمات، مناسب ترین اتوبوس دربستی را در تعداد سفارش دهید. اتوبوس هایی که جهت ارائه خدمات مسافربری، توریستی، سرویس دربستی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند، با ظرفیت های متفاوتی قابل رزرو می باشند. بنابراین شرکت ها و سازمان ها پس از بررسی دقیق و تعیین تعداد نفرات، مسیر مقصد و مدت زمان اقدام به اجاره اتوبوس دربستی مناسبی برای خود می نمایند.

حمل و نقل شهری

تعرفه خدمات حمل و نقل شهری

همانطور که می دانید ارائه خدمات حمل و نقل شهری نیز همانند هر نوع خدمات دیگری نیاز به صرف هزینه دارد. بنابراین شما به سهولت می توانید متناسب با موقعیت های مختلف، وسیلۀ نقلیۀ مناسب مورد نیاز خود را تهیه نمائید. فاکتورهای متعددی بر روی هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی تأثیرگذار می باشد که می توان به مدل اتوبوس، مدت زمان بر اساس ساعت و روز و میزان ظرفیت آن اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با تعداد نفرات و نوع مراسمی که میهمانان و افراد در آن شرکت دارند، مناسب ترین اتوبوس دربستی را رزرو نمائید. چنین مجموعه هایی آشنایی کامل با شرایط حمل و نقل شهری که شامل طرح ترافیک و مسائلی از قبیل دارند و متناسب با موقعیت و محدوده می توانند شما را در مدت زمان کوتاه تری به مقصد برسانند و به نوعی صرفه جویی زمانی نیز برای شما خواهد داشت.

بدیهی است قیمت اجاره اتوبوس دربستی VIP به نسبت اتوبوس معمولی گران تر می باشد. در نتیجه افراد متناسب با موقعیت و مناسبت های مختلف می توانند مقرون به صرفه ترین اتوبوس دربستی را اجاره نمایند. تأسیس واحد گشت تأثیر بسزایی بر روی توسعۀ و پیشرفت خدمات حمل و نقل شهری دارد. بنابراین سازمان های مختلفی از جمله شرکت ها، مجموعه های فرهنگی و پژوهشی، سینما، مراکز ورزشی و عموم افراد به نوعی می توانند بر حسب نیاز در موقعیت های مختلف از خدمات واحد گشت معتبر و مطمئن جهت اجاره اتوبوس دربستی لوکس و یا ساده بهره مند گردید. همانطور که می دانید چنین ارگان هایی جهت تهیۀ سرویس دربستی رفت و برگشت پرسنل، ترانسفر بازیکنان در سطح داخل و خارج شهر، ترانسفر مسافران به هتل و یا فرودگاه و ایستگاه قطار، برگزاری همایش ها و سمینار، سفرهای یک روزه و یا چند روزه، اجرای مراسم عروسی و یا ترحیم و عزاداری و ... نیازمند به تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسبی هستند که از تعداد ظرفیت بالا برخوردار باشند. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر از خدمات  واحد گشت برای سرویس دهی به تعداد معینی از افراد به صورت دسته جمعی و گروهی استفاده نمائید. با توجه به اینکه  واحد دربستی واحد گشت مشتریان خاص خود را دارند، همواره آمادۀ سرویس دهی به نیاز متقاضیان در سطح شهر می باشند. بنابراین رزرو و هماهنگی لازم باید به صورت تلفنی صورت گیرد، تا بدین وسیله بتوانند با برنامه ریزی دقیق بهترین خدمات دربستی را به شما ارائه دهند. در حال حاضر مجموعۀ واحد گشت قادر به عقد قرارداد جهت اعزام سرویس دربستی به شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ می باشد. ضمن آنکه همواره آمادۀ بهبود صنعت حمل و نقل شهری در سطح تهران می باشند.%

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :